If I Were A Boy  如果我是男生

If I were a boy
如果我是男生
Even just for a day
就算只有一天也好
I’d roll outta bed in the morning  
我要在早晨起床後
And throw on what I wanted then go
隨意穿上一件衣服然後出門
Drink beer with the guys
和幾位朋友們喝喝啤酒
And chase after girls
追一下漂亮女孩們
I’d kick it with who I wanted
我還要去踹那些我看不慣的人
And I’d never get confronted for it.
我大可不必承擔後果
Cause they’d stick up for me.
因為有兄弟姊妹們罩著

If I were a boy
如果我是男生
I think I could understand
我想我可以了解
How it feels to love a girl
愛一個女孩是什麼樣的滋味
I swear I’d be a better man.
我保證會當個比你好的男人
I’d listen to her
我會去傾聽女孩子的心聲
Cause I know how it hurts
因為我知道漠視所帶來的傷痛
When you lose the one you wanted
女孩們,當妳迷失在一個
Cause he’s taken you for granted
把妳存在視為理所當然的男人
And everything you had got destroyed.
這段愛情即將會破滅

If I were a boy
如果我是男生
I would turn off my phone
我會關掉手機
Tell everyone its broken
告訴其他人它已經壞了
So they’d think that I was sleepin alone
所以她們都會以為我是一個人睡
I’d put myself first
我可以把自己放優先
And make the rules as I go
照自己習慣的方式走
Cause I know that she’d be faithful
因為我知道我的女孩會對我忠貞
Waitin for me to come home
並等著我回家
To come home
等我回家

If I were a boy
如果我是男生
I think I could understand
我想我可以了解
How it feels to love a girl
愛一個女孩是什麼樣的滋味
I swear I’d be a better man.
我保證會當個比你好的男人
I’d listen to her
我會去傾聽女孩子的心聲
Cause I know how it hurts
因為我知道漠視所帶來的傷痛
When you lose the one you wanted
女孩們,當妳迷失在一個
Cause he’s taken you for granted
把妳存在視為理所當然的男人
And everything you had got destroyed.
這段愛情即將會破滅

It’s a little too late for you to come back
現在才想到挽回這段感情已經太晚了
Say its just a mistake
說你的所做所為只是個小錯誤
Think I’d forgive you like that
並以為我還會再次原諒你
If you thought I would wait for you
如果你天真以為我還會等你的話
You thought wrong
你真的是大錯特錯了!

But you’re just a boy
喔...你只是個未成熟的男孩
You don’t understand
你不懂如何去愛一個人
Yeah you don’t understand  Oooh
你不懂

How it feels to love a girl someday
在未來某天愛上一個女孩是怎樣的感覺
You wish you were a better man
你期望你會是個好男人
You don’t listen to her
但你卻從不傾聽女孩子的心聲
You don’t care how it hurts
你也不在乎漠視的傷害會有多大
Until you lose the one you wanted
直到你失去了她那刻
Cause you’ve taken her for granted
你還把她的存在視為理所當然
And everything you have got destroyed.
這段愛情即將會破滅
But you’re just a boy
你只是個男孩以上,男人未滿的男生...

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iamham 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()